كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1399/9/24 دوشنبهبرای سومین سالی پیاپی محقق شد
دانشکده علوم پزشکی آبادان سرآمد در برنامه عملیاتی/تقدیر وزیر بهداشت از دکتر سلمان‌زاده
دانشکده علوم پزشکی آبادان برای سومین سال پیاپی در برنامه عملیاتی به رتبه سرآمد دست یافت و مورد تقدیر وزیر بهداشت قرار گرفت.

.

دانشکده علوم پزشکی آبادان برای سومین سال پیاپی در برنامه عملیاتی به رتبه سرآمد دست یافت و مورد تقدیر وزیر بهداشت قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان در متن پیام دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آمده است:«فرایند تدوین و پایش برنامه عملیاتی که در سطح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی استقرار یافته است، اینک به عنوان یکی از ارکان سیاست‌گذاری در حوزه سلامت نقش آفرینی می کند و کارکرد اثربخش آن مستلزم تعامل و همکاری دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.
 به اطلاع می‌رساند براساس گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع میزان تحقق برنامه‌های آن دانشگاه در سال ۱۳۹۸ در سامانه پایش برنامه عملیاتی 27/96 درصد بوده و رتبه «سرآمد» را در در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب نموده است.
 بدینوسیله از تلاش جنابعالی و همکاران در تحقق اهداف برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۸ قدردانی نموده موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی به ویژه خدمت موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.»


 

نسخه قابل چاپ
بیشتر