كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1399/8/28 چهارشنبه
ارسال آخرین اخطاریه‌های اجرای پروتکل بهداشتی  به بانک‌های آبادان
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ارسال آخرین اخطاریه‌ها در خصوص اجرای پروتکل بهداشتی به بانک‌های شهرستان آبادان خبر داد.

.


سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ارسال آخرین اخطاریه‌ها در خصوص اجرای پروتکل بهداشتی به بانک‌های شهرستان آبادان خبر داد.
نجمه سید آقامیری در خصوص نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌های شهرستان آبادان اعلام کرد: تیم بهداشت حرفه‌ای این مرکز علاوه بر فعالیت‌های مرتبط با پیگیری موارد شاغلین مبتلا و آموزش‌های وسیع  در حال اجرا، در برنامه‌های بازرسی خود  بیش از ۲۴۰ بازرسی در سالجاری از بانک‌های شهرستان  با رویکرد اعمال مقررات بهداشتی انجام داده و پس از تحویل ۴۰ اخطاریه بهداشتی در خصوص رفع نواقص موجود به این گروه حساس مهلت رفع مشکلات موجود را ابتدای آذر ماه سال جاری اعلام نموده است.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با اعلام اینکه اولویت ما حفظ سلامت شهروندان  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است افزود: پس از پایان مهلت مقرر در صورت عدم رفع نواقص توسط بانک‌‎هایی که اخطاریه دریافت نموده‌اند، اعمال قانون  با هماهنگی ستاد کرونا و مقام  قضایی صورت خواهد گرفت.
وی از همه همشهریان آبادانی خواست با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل، مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری نموده و تخلفات بهداشتی مورد مشاهده را با به شماره تلفن 190 اطلاع دهند.

نسخه قابل چاپ
بیشتر