كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار

.

با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای 3جانبه میان دانشکده علوم پزشکی آبادان، داروخانه منتخب این دانشکده و داروخانه هلال احمر، دسترسی بیماران خاص جنوب غرب خوزستان به دارو تسهیل شد.

دکتر هدا مجیری، معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان اظهار داشت: به منظور دسترسی بیماران خاص و صعب‌العلاج منطقه به داروهای مورد نیازشان و امکان تهیه داروها در منطقه و عدم مراجعه بیماران تحت پوشش ایت دانشکده به اهواز تفاهم‌نامه یادشده منعقد شد.

وی افزود: با توجه به این تفاهم‌نامه همکاری بین داروخانه هلال احمر و داروخانه امام رضا واقع در شهرستان خرمشهر به عنوان منتخب در تامین و تحویل داروهای خاص صورت خواهد گرفت و داروهای خاص مورد نیاز بیماران آبادان، خرمشهر، اروندکنار ، چوئبده و شادگان در داروخانه منتخب دانشکده علوم پزشکی آبادان قابل تامین می‌شود.

وی گفت: معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان ناظر بر روند تامین و توزیع این داروها فعالیت خواهد کرد.

دکتر مجیری خاطرنشان کرد: بیماران خاص تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از مساعدت دارویی بیماران خاص برخوردار هستند و با مراجعه به معاونت غذا و دارو و تشکیل پرونده می‌توانند طبق شیوه‌نامه این مساعدت را دریافت کنند. در سال گذشته بالغ بر ۵ میلیارد ریال مساعدت به ۲۷۳۹ بیماران تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان اختصاص یافته است.


نسخه قابل چاپ
بیشتر