اخبار و رویدادهای مهم

.

خدمت‌رسانی به ۱۹هزار و ۷۷۴ نفر در بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر

1403/1/19 یکشنبه

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از ارائه خدمات سلامت به ۱۹هزار و ۷۷۴نفر در بیمارستان ولی‌عصر (عج) این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

دکتر سید مهدی حسینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون، اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصرعج، به این تعداد مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی کرده است که از این تعداد یکهزار و 708 نفر بستری و ۱۷هزار و 968 نفر بصورت سرپایی خدمات دریافت کردند.

وی همچنین تعداد عمل‌های جراحی انجام‌شده در بازه زمانی یادشده در این مدت را ۲۷۰ مورد اعلام کرد.

دکتر حسینی با اشاره به خدمات مجموعه فوریتهای پزشکی، از انجام ۵۱۳ ماموریت امدادی خبر داد که از این تعداد ۱۲۷ مورد مربوط به سوانح ترافیکی و سایر موارد نیز مربوط به موارد غیرترافیکی بوده است.

وی به خدمات مجموعه بهداشت اشاره و از انجام ۳هزار و ۹۱ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در این بازه زمانی گفت و افزود: این مهم با معرفی ۷ مرکز متخلف به مراجع قضایی و کشف و معدوم‌سازی ۲۵۳ کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی و ۳مورد پلمپ، همراه بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تعداد بیماران ویزیت‌شده در مراکز خدمات جامع سلامت در این ایام را  ۷۹۳نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۱۸۶مادر باردار نیازمند به مراقبت‌های ویژه نیز با پیگیری کارشناسان سلامت خانواده، به بیمارستان اعزام شدند.

آرشیو
كلمات كليدي :بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهردکتر سید مهدی حسینیشبکه بهداشت و درمان خرمشهرمراکز خدمات جامع سلامت
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13422983
تعداد بازديد پورتال: 15020186
آخرين ويرايش صفحه
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 14:35:24
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض