اخبار و رویدادهای مهم

.

راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

1402/12/29 سه‌شنبه

دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آماده‌سازی و راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.

 دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وبدا از شروع به کار ۷ ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی و چند منطقه شلوغ ۳شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان  خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات درمانی به مردم و مسافران نوروزی راه‌اندازی و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند‌.
 
وی افزود: ایستگاه‌های سلامت نورزی مبادی ورودی ۳شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت ۲۴ ساعته و ایستگاه‌هایی که در مناطق شلوغ شهر مسقر هستند از ساعت ۱۹ لغایت یک بامداد به مردم عزیز خدمات درمانی سرپایی ارائه می‌دهند.
 
دریانبرد بیان کرد: اگر مراجعه‌کننده‌ای نیاز به اعزام به بیمارستان داشت تیم‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اعزام آماده ارائه خدمات هستند.
آرشیو
كلمات كليدي :راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزیدکتر افشین دریانبرداورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادثدانشگاه علوم پزشکی آبادان
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13407220
تعداد بازديد پورتال: 15000074
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 09:48:47
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض