اخبار و رویدادهای مهم

.

پایان چهارشنبه‌سوری در جنوب غرب خوزستان با ۱۰مصدوم

1402/12/23 چهارشنبه

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پایان چهارشنبه‌سوری در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان با ۱۰ مصدوم خبر داد.

دکتر افشین دریانبرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار کرد: طی رصد و پایش به‌عمل آماده مرکز هدایت عملیات بحران EOC از عصر سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه ۷ نفر در حوادث مربوط با چهارشنبه‌سوری در آبادان و ۳نفر در خرمشهر به صورت جزئی مصدوم و پس از طی فرایند درمان سرپایی از بیمارستان‌های این 2شهرستان  ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل‌آمده عوامل انتظامی و امنیتی، امدادی و همراهی مناسب رسانه‌ها و مردم، در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری، تا این لحظه هیچگونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌های این مجموعه و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشده و آیین یادشده در  آبادان، خرمشهر و شادگان بدون فوتی و قطع عضو سپری شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی آبادان ضمن تشکر از معاون فنی و عملیات و مسئولان ستادی و پرسنل عملیاتی این مجموعه و همچنین کادر درمان بیمارستان‌های تابعه به خاطر پوشش مناسب مراسم چهارشنبه پایان سال، یادآور شد که آماده‌باش نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

دکتر دریانبرد اضافه کرد: از کمک صدا و سیمای آبادان به خاطر ارائه مطالب پیشگیرانه در روزهای گذشته و دعوت از کارشناسان و مسئولان این مدیریت به برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی برای ارائه آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال قدردانی می‌نمایم.

آرشیو
كلمات كليدي :چهارشنبه‌سوریجنوب غرب خوزستاناورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادثدکتر افشین دریانبرد
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13408005
تعداد بازديد پورتال: 15001177
آخرين ويرايش صفحه
شنبه 8 اردیبهشت 1403 13:08:35
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض