اخبار و رویدادهای مهم

.

برگزاری همایش جشنواره شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی آبادان

1402/12/20 یکشنبه

چهارمین همایش آموزش پزشکی (جشنواره شهید مطهری ) دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سال ۱۴۰۲ ویژه دانشجویان، اعضای هیات علمی و سایر محققین حوزه آموزش پزشکی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  وبدا از آبادان این رویداد در بخش‌های فرآیندهای آموزشی، مقالات آموزش پزشکی، ایده‌های نوآورانه آموزشی، تجارب موفق آموزشی، به همت کمیته جشنواره شهید مطهری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان شکل اجرایی به خود گرفت.

در این جشنواره که با حضور دکتر سید محمد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان (رئیس همایش) و دکتر حمید رضا زاهری معاون محترم آموزشی، تحقیقات و فناوری این دانشگاه (دبیر کمیته علمی همایش) برگزار شد محققان در ۸ حیطه تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، طراحی و تولید محصولات آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی، مدیریت و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی، هوش مصنوعی و آموزش و کوریکولوم پنهان در آموزش به رقابت پرداختند و با ثبت نمرات و امتیازدهی توسط داوران جشنواره، نفرات برتر انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه که در سالن آمفی‌تاتر بیمارستان علوی برگزار شد، با اهدای تندیس ویژه جشنواره و جوایز، از برگزیدگان حیطه‌های موضوعی مربوطه قدردانی شد.

هدف از برگزاری از این جشنواره نمونه‌ای از جشنواره کشوری شهید مطهری است، کسب ایده و تجربه در زمینه آموزش پزشکی، در راستای حل مشکلات آموزشی و توسعه و ارتقا آموزش پزشکی و همچنین انگیزه و آماده‌سازی محققان و دانشجویان در خصوص شرکت در همایش‌های ملی و بین‌المللی در آینده است.

برگزیدگان این جشنواره در حیطه‌های یادشده به جشنواره کشوری شهید مطهری که هرساله در اردیبهشت ماه و همزمان با هفته مقام استاد برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

آرشیو
كلمات كليدي :جشنواره شهید مطهریچهارمین همایش آموزش پزشکی
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13407399
تعداد بازديد پورتال: 15000355
آخرين ويرايش صفحه
شنبه 8 اردیبهشت 1403 13:08:35
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض