اطلاعیه ها
1398/7/20 شنبهمعاون غذا و داروی آبادان
خرید 100قلم دارو برای خدمت به زوار اربعین در مرز شلمچه
معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور دکتر داروساز در شیفت‌های این معاونت در مرز شلمچه خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی آبادان، دکترهدی مجیری صبح امروز در حاشیه تردد زائران در مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات متعددی از چند ماه قبل برگزار و نتیجه این جلسات فارماکوپه‌ای بود که برای شرایط بحران، بیماری‌های احتمالی و متناسب با وضعیت در روزهای پیاده‌روی اربعین تهیه شد.

وی با اشاره به این مهم که میزان دارو و ملزومات خریداری‌‍شده برای زوار اربعین حسینی تا به امروز چیزی بالغ بر 7میلیارد ریال بوده است، گفت: داروها ابتدا در انبار غذا و دارو نگهداری شده و سپس به انبار مرکزی شلمچه منتقل و داروخانه در این نقطه مرزی راه‌اندازی شد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: داروها با توجه به درخواست در اختیار فوریت‌های پزشکی و نیروهای بهداشت مستقر در شلمچه قرار گرفته و همچنین ملزوماتی همچون ماسک نیز به زوار داده شده است.

وی با اعلام این خبر که داروخانه شلمچه به صورت مستمر شارژ می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز هیچگونه کمبود دارویی در این نقطه مرزی وجود نداشته است.

دکتر مجیری بیان کرد: داروخانه شلمچه در 2شیفت 12ساعته مشغول خدمت است که در هر شیفت حداقل یک داروساز و 3یا 4کارشناس خدمات‌رسانی را در نهایت سرعت و دقت انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت ما در مرز شلمچه تا بازگشت زوار اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و نزدیک به 100 قلم دارو و حدود 80 قلم ملزومات تا به امروز برای منطقه خریداری شده است.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 262190
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103749060 تعداد بازديد زيرپورتال: 3493530 اين زيرپورتال امروز: 3794 سایت در امروز: 177219 اين صفحه امروز: 168