اطلاعیه ها
1398/6/6 چهارشنبهبه مناسبت روز پزشک و داروساز صورت گرفت
برگزاری آیین تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان
آیین تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان در هتل کاروانسرای این شهرستان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان و به نقل از خبرگزاری وب‌دا از آبادان،
در این آیین دکتر شکراله سلمان‌زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک روز پزشک و داروساز اظهار داشت: بدون تردید پزشکان و داروسازان بهتر از بنده از ارزش و جایگاه کاری که انجام می‌دهند مطلع هستند و جای تاسف دارد که گاهی از سوی کسانی که اندازه این جایگاه را نمی‌دانند مورد هجمه قرار میگیرند.

وی اضافه کرد: از نظر خداوند سلامتی و امنیت ۲نعمت مجهول هستند که پزشکان در مقوله امنیت هم نیز نقشی تاثیرگذار را ایفا می‌کنند و نمونه بارز این موضوع می‌توان به سالهای جنگ تحمیلی و بحران سیل اخیر اشاره کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: پزشکی تنها با جسم سر و کار ندارد و ارتباط مستقیمی با روح دارد و به قول ابن سینا باید پزشکی را همزمان هم علم و هم هنر دانست.

وی بیان کرد: بدون تردید شفادهنده غایی خداست و پزشکان در این مسیر خلیفه خدا بر روی زمین هستند که این مهم نشان دهنده مقام پزشک است.

دکتر سلمان‌زاده با بیان این مهم که رهبر معظم انقلاب سلامتی را در راس همه امور می‌دانند ادامه داد: پزشکی علمی است که در هیچ دوره‌ای مردم از آن بی نیاز نخواهند شد.

وی بیان کرد: افتراق پزشک از داروساز بسیار دشوار است و درمان از عهده یک تیم حاذق ساخته است.

رییس دانشکده علوم پرشکی آبادان در پایان گفت: خدمت در شهرهایی که در سال‌‎های دفاع مقدس جانفشانی بسیاری داشتند مسوولیت ما را چند برابر میکنند.

در انتهای این برنامه از ۲۹ پزشک و ۱۲ داروساز نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

معاونین درمان، توسعه مدیریت و منابع، بهداشت، دانشجویی و غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان، جمعی از مدیران این دانشکده و مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند در این مراسم حضور داشتند.




بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 262026
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103574424 تعداد بازديد زيرپورتال: 3489951 اين زيرپورتال امروز: 638 سایت در امروز: 2582 اين صفحه امروز: 4