اطلاعیه ها
1397/8/2 چهارشنبهمعاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
ارزیابی نحوه ارائه خدمات دارویی در مرز شلمچه/ کمبود دارو در شلمچه وجود ندارد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی دانشکده مستقر در مرز شلمچه بازدید کرد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، در این بازدید نیز دکتر مقام رئیس فوریتهای پزشکی و مهندس کرمی کارشناس تجهیزات و ملزومات پزشکی وی را همراهی می کردند.
در این دیدار ابتدا دکتر مجیری ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی و خدمات دارویی تلاشگران مستقر در منطقه به تخصیص به مقدار کافی دارو و ملزومات مصرفی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین امسال تا به امروز اشاره کرد.
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان سپس از امکانات درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی و بخش‌های مختلف درمانگاه موجود در مرز شلمچه بازدید کرد.
وی گفت: در درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در شلمچه اقلام دارویی به مقدار کافی وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار زوار قرار داده می‌شود. دکتر مجیری اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیتی زوار در مرز شلمچه اقلام دارویی به میزان کافی و در این منطقه تهیه شده است.
وی افزود: در کلیه شیفت های داروخانه بیمارستان صحرایی مسئول فنی داروساز حضور دارد.
معاون غذا و دارو علوم پزشکی آبادان اعلام کرد: علاوه بر این‌ها نیز با شرکت‌های دارویی صحبت کردیم تا به میزان کافی موجودی داشته باشند تا چنانچه کمبود دارویی احساس شد به‌سرعت فراهم شود.
در پایان این دیدار وی و تیم همراه نشستی در خصوص روند خدمات رسانی در درمانگاه و بیمارستان صحرایی مرز شلمچه با سرهنگ کیانی فرمانده عملیات پشتیبانی مرکز بهداری رزمی جنوب بیمارستان سیار شهید دکتر مجید بقایی داشتند.
شایان ذکر است در درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان داروهای عمومی، سرماخوردگی، آنتی‌هیستامین‌، آنتی‌بیوتیک‌، داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی و فشار خون وانواع سرم‌ها تزریقی به صورت رایگان در اختیار زوار قرار می‌گیرد.



بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 266613
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107732019 تعداد بازديد زيرپورتال: 3626835 اين زيرپورتال امروز: 822 سایت در امروز: 13411 اين صفحه امروز: 36