اطلاعیه ها
1398/9/11 دوشنبهرئیس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی
بازرسی سرزده معاونت غذا و دارو از گمرک بندر چوئبده
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو آبادان از گمرک بندر چوئبده بازدید به عمل آورد

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان :مهندس جهاد امیری رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در معیت کارشناسان اداره غذا از گمرک بندر چوئبده بازدید به عمل آورده و در جلسه ای که با حضور سرپرست گمرک بندر چوئبده برگزار گردید ،وضعیت کلی گمرک مورد ارزیابی قرار گرفت و در خصوص تسریع در فرایند نمونه برداری ، ایمنی مواد غذایی و در خصوص خروج محصولات پس از نمونه برداری و اخذ مجوزهای بهداشتی لازم بحث و تبادل نظر شد .

در ادامه این جلسه پایش وضعیت انبارها مورد بررسی قرار گرفته و به مسولین گمرک در خصوص شرایط انبارداری مناسب و لزوم تعبیه انبار مناسب با دمای مطلوب توضیحاتی داده شد.

لازم به توضیح است در بازرسی یاد شده عملکرد کارشناس مستقر در پنجره واحد گمرک نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس امیری افزود: با توجه به مشکلات مطرح شده توسط صاحبان کالاهای ته لنجی ،جلسه ایی نیز در ساختمان معاونت غذا و دارو آبادان با حضور سرپرست گمرک بندر چوئبده وصاحبان کالاها مذکور و با همراهی کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

ایشان در ادامه گفتند : دراین جلسه مشکلات صاحبان کالاهای ته لنجی مطرح وجهت تسهیل و تسریع و همچنین کاهش هزینه ترخیص کالاهای مذکور تصمیماتی اتخاذ گردید.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 164563
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103714143 تعداد بازديد زيرپورتال: 3492776 اين زيرپورتال امروز: 3119 سایت در امروز: 142301 اين صفحه امروز: 72