اخبار
1398/10/18 چهارشنبه در سفر معاون وزیر بهداشت به آبادان عنوان شد
ارتقای سطح معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
رئیس سازمان غذا و داروی کشور و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به آبادان از ارتقای سطح معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان از 3به 2خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان: دکتر محمدرضا شانه‌ساز دقایقی پیش اظهار داشت: با این ارتقا امیدوار هستیم که در این منطقه کارهای جدیدی صورت بگیرد تا با حمایت‌های مختلف تامین سلامت مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و حتی دارو در این بخش از کشور از نظر کمی و کیفی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: آبادان مثل دیگر نقاط خوزستان منطقه‌ای پرنعمت است و خداوند استعدادهای فراوانی را در این منطقه قرار داده است که اگر بتوانیم این استعدادها را شکوفا کنیم شاهد شکل‌گیری یکی از قطب‌های اقتصادی کشور در این دیار باشیم.

معاون وزیر  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفی غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان دیدیم که امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی در این آزمایشگاه در حال خدمات‌رسانی است و می‌تواند در آینده بخش مهمی از نیازهای منطقه را که مبادی صادرات و واردات اقلام است را پشتیبانی نماید.

در بازدید رئیس سازمان غذا و داروی کشور از آبادان، دکتر سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان،دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو آبادان ،دکتر برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر خدادادی، مدیرکل هلال احمر استان، دکتر موسوی مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند وی را همراهی کردند.

دکتر شانه‌‎ساز همچنین از گمرک آبادان و مرکز جراحی محدود مادر این شهرستان بازدید و با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند دیدار کرد.



 


تعداد بازديد اين صفحه: 164481
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103539097 تعداد بازديد زيرپورتال: 3489297 اين زيرپورتال امروز: 5875 سایت در امروز: 204220 اين صفحه امروز: 39