كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/11/7 دوشنبه
رسیدگی به بیش از 220 مورد شکایت بهداشتی توسط مرکز بهداشت آبادان
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از رسیدگی به بیش از 220 مورد شکایت بهداشتی توسط تیم بهداشت محیط این مرکز در سالجاری خبر داد.

.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از رسیدگی به بیش از 220 مورد شکایت بهداشتی توسط تیم بهداشت محیط این مرکز در سالجاری خبر داد.

جعفر ربیحاوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان اعلام کرد: با توجه به مشکلات متعدد محیطی و بهداشتی مربوط به آب و فاضلاب، پسماند و موادعذایی و سایر مشکلات شهری تیم بهداشت محیط این مرکز به بیش از 220 مورد شکایت شهروندان که در قالب مراجعات حضوری و ثبت در سامانه 190 به ما ارجاع شده رسیدگی نموده است. 

وی گفت: 86درصد از این موارد از طریق سامانه 190و سایر موارد در مراجعات حضوری شهروندان ثبت شده و در مجموع آب و فاضلاب با 94 مورد بیشترین موارد شکایت را به خود اختصاص داده است. پس از آب و فاضلاب،  مشکلات مربوط به عرضه موادغذایی،مشکلات محیطی، عدم رعایت بهداشت فردی توسط متصدیان، وضعیت پسماند و مشکلات مربوط به مدارس بیشترین گزارش‌ها را داشته است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان ضمن تشکر از همکاری شهروندان در گزارش مشکلات بهداشتی در سامانه 190 افزود: اعلام نواقص به اداره‌های ذیربط بویژه آبفا و شهرداری و در مواردی اعلام به مراجع قضایی، معدوم‌سازی موادغذایی فاسد، صدور اخطار جهت رفع نواقص و پلمپ مراکز متخلف از جمله اقدامات صورت گرفته جهت رسیدگی به موارد شکایت شده است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان بیان کرد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت ۲۴ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه ظرف مدت حداکثر ۷۲ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.


نسخه قابل چاپ
بیشتر