كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/10/29 یکشنبه
43 پرستار نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شدند
آیین تقدیر از 43فعال برگزیده حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

.

آیین تقدیر از 43فعال برگزیده حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، در ابتدای این آیین که در سالن اجتماعات ستاد دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، سکینه حسینجانی، رئیس اداره پرستاری این دانشکده ضمن اعلام این موضوع که امسال برای اولین بار 6پرستار از دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع پرستاران نمونه کشوری حضور داشتند از انتخاب این دانشکده به عنوان سومین دانشگاه برتر حوزه پرستاری ایران خبر داد.

همچنین از سوی مجموعه پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان از حمایت‌های دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس این دانشکده از حوزه یادشده، با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

در ادامه رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و درگذشت برخی از هموطنان‌مان در سوانح اخیر، همچنین ابراز همدردی با سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان و تعزیت آغاز ایام فاطمیه اظهار داشت: پرستاری از 5امام معصوم افتخاری است که خداوند به حضرت زینب(س) اعطا نمودند و به حق هیچ روزی به اندازه میلاد باسعادت این بانوی بزرگ اسلام برای نامگذاری به عنوان روز پرستار شایسته نیست.

وی اضافه کرد: بنده هم به خاطر پزشک بودنم، هم به عنوان فردی که سال‌ها رئیس بیمارستان بوده و امروز به عنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان مشغول به خدمات‌رسانی است و همچنین با توجه به این مهم که همسری پرستار دارم به خوبی شرایط پرستاران عزیز را درک کرده و با مشکلات ایشان آشنا هستم.

دکتر سلمان‌زاده در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به فرازهای از بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از تمام تلاش‌های پرستاران مجموعه تحت ریاست خود تقدیر کرد.

تقدیر از پرستاران بازنشسته و پرستاران افتخارآفرین این دانشکده در عرصه‌های مختلف از دیگر بخش‌های این آیین بود.

دکتر بهشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر جانبی، معاون درمان، دکتر یلالی، معاون بهداشت، دکتر تراب‌پور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مدیران این دانشکده در این مراسم حضور داشتند.


نسخه قابل چاپ
بیشتر