كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/9/7 پنجشنبهبا حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت برگزار شد
آیین معارفه سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی آبادان
آیین تکریم سرپرست پیشین دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی آبادان و معارفه سرپرست جدید این دفتر برگزار شد.

.

آیین تکریم سرپرست پیشین دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی آبادان و معارفه سرپرست جدید این دفتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان در این آیین علاوه بر دکتر محمد حسین حیدری، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت؛ دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس، دکتر فرشید بهشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه‌ریزی، دکتر آرش یلالی، معاون بهداشت، مهندس احمد جلالی، مشاور و جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

در متن ابلاغ دکتر سلمان‌زاده، خطاب به سید قاسم سعیدی، سرپرست جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی آبادان آمده است:« با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی‌های حضرتعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این دانشکده منصوب می‌گردید. شایسته است با رعایت جوانب شرعی و قانونی و بهره‌گیری از توان و تجربه خویش نسبت به انجام امور محوله اهتمام نمایید. موفقیت حضرتعالی را در انجام وظایف جهت تداوم اهداف دانشکده از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

در این مراسم همچنین از زحمات احمد سپهر سبحانی در زمان حضور در جایگاه سرپرستی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.


نسخه قابل چاپ
بیشتر