كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/7/24 چهارشنبه
توزیع 12000 ماسک در مرز شلمچه
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع 12000 ماسک بین زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه تا امروز خبر داد.

.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع 12000 ماسک بین زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه تا امروز خبر داد.

دکتر آرش یلالی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار وب‌دا در خرمشهر از دیگر خدمات معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه به زوار اربعین گفت و اظهار داشت: تعداد یکهزار و 188 نفر با مراجعه به درمانگاه مامایی این منطقه خدمات دریافت کردند که در این بین 461 زن عارضه‌دار و 35مورد مادر باردار عارضه‌‎دار درمان شدند.

وی اضافه کرد: تا امروز نزدیک به 200 نفر با مراجعه به مرکز دندانپزشکی در مرز شلمچه خدماتی همچون کشیدن دندان، ترمیم و جرم‌گیری را دریافت کردند.

وی تعداد موارد نمونه‌برداري میکروبی آب در مرز شلمچه تا امروز را 139 مورد و مخازن آب شرب بازدید شده را نیز یکهزار و 823 عنوان کرد و گفت: تا روز گذشته 575 بار مرکز پخت جمعی غذای زایران و 527 بار نیز محل اسکان زائران بازدید بهداشتی شدند و همچنین یکهزار و 457 بازدید نیز از موکب‌ها به عمل آمد.

دکتر یلالی بیان کرد: تعداد موارد بازدید از تأسیسات رفاهی و سرویس‌های بهداشتی(حمام/توالت/استراحتگاه) نیز 10هزار و 542 مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه نزدیک به 68هزار زائر به صورت فردی آموزش بهداشتی دیدند و این آموزش برای گروه‌ها نیز 51هزار و 990 مورد بوده است.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نزدیک به 40هزار برگ رسانه آموزشی مکتوب نیز بین زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه توزیع شده است.


نسخه قابل چاپ
بیشتر