كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/5/23 چهارشنبه
استفاده از ظروف گیاهی در اربعین 98 در مرز شلچه/تعیین مسیر آزاد برای آمبولانس‌ها
در دیدار مشاور معاون وزیر در مدیریت کاهش بلایای وزارت بهداشت و فرماندار خرمشهر موضوعات مرتبط با اربعین سال 98 بررسی شد.

.

در دیدار مشاور معاون وزیر در مدیریت کاهش بلایای وزارت بهداشت و فرماندار خرمشهر موضوعات مرتبط با اربعین سال 98 بررسی شد.

دکتر محمد اسماعیل مطلق، مشاور معاون بهداشت وزیر در مدیریت کاهش بلایای وزارت بهداشت در دیدار با فرماندار ویژه خرمشهر که با محوریت موضوع اربعین 98 شکل گرفت اظهار داشت: آمادگی پیش از موعد فرارسیدن اربعین حسینی در دانشکده علوم پزشکی آبادان برای حفظ سلامت محیط وجود دارد.

وی به موضوعاتی همچون تامین دسترسی راحت آمبولانس‌ها به مسیر، پیشگیری از بیماری‌های واگیر، اختصاص فضای مناسب برای آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی بهداشتی، بهداشت آب و کدبندی تانکرهای حمل آب اشاره کرد و افزود: عدم عرضه یخ بهداشتی، صدور کارت تندرستی برای متصدیان مواکب، استقرار آزمایشگاه سیار برای آزمایش‌های موکب‌داران و نظارت بر ذبح دام در این ایام نیز مورد تاکید قرار دارند.

در ادامه کورش مودت، فرماندار ویژه خرمشهر نیز اظهار داشت: با توجه به حذف روادید پیش‌بینی 50درصدی افزایش زائر را می‌کنیم که البته مرز شلمچه نسبت به سایر مرزها زیرساخت مناسبت‌تری دارد.

وی با بیان این مهم که امسال 24دروازه برای اتباع خارجی در مرز در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در همین راستا مشکلی برای کنترل بهداشتی این افراد نخواهیم داشت و در زمینه تامین آب شرب نیز تمهیدات لازم صورت گرفته است.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: ساخت مرکز بهداشتی، درمانی مستقر در مرز شلمچه پیگیری می‌شود و تعیین راه دسترسی آزاد آمبولانس با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در حال بررسی است.

وی عنوان کرد: ابلاغ حذف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و جایگزین کردن ظروف گیاهی در خرمشهر بویژه در ایام اربعین انجام شده است.


نسخه قابل چاپ
بیشتر